Dags att börja igen

måndag 16 augusti 2010

Efter en lång semester i Colombia, och en period med väldigt mycket jobb efter hemkomsten, är det nu dags att se om jag kan komma igång med bloggandet igen. Jag har märkt att det inte fungerar särskilt bra för mig att skriva lite då och då, resultatet blir att jag aldrig skriver, så jag tänker göra ett försök att få lite regelbundenhet i skrivandet igen, och sätta lite press på mig själv att få in skrivandet i rutinerna igen. Inför den här nystarten har jag också förberett en separat blogg där jag enbart tänker publicera funderingar som har med mitt jobb som polis att göra. För de som vill läsa allt är det dock bara att stanna här, för de inläggen kommer att publiceras här också. Slutligen har jag skapat ett Twitter-konto i namnet "Konstapel Bastian" (efter tips här på bloggen). Jag vet inte riktigt hur jag skall använda det kontot ännu, men jag kanske kommer igång med det också...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar