Bränderna i Rinkeby

lördag 19 juni 2010

För några dagar sedan, då jag hade läst om upploppen i Rinkeby, och dessutom hade lite tid över att skriva, så skrev jag ned lite tankar. Det blev för långt för att publiceras här på bloggen, så jag publicerade på Newsmill istället. För den intresserade, så finns artikeln, samt de artiklar den refererar till här. Det är för övrigt Newsmill och inte jag själv som har titulerat mig "Rinkebypolis", jag skrev att jag jobbade i Västerort där Rinkeby ligger. Det har inte blivit så mycket kommentarer, men artikeln låg med på 10 i topp listan ett par dar, så den har tydligen lästs av ganska många.

2 kommentarer:

Anonym,  5 juli 2010 kl. 12:35  

Jag gillar dina kommentarer om integrationspolitiken i Sverige. Har citerat en del du skrivit här:

http://ligator.wordpress.com/2010/07/05/vad-ar-svenskt

Martin 7 juli 2010 kl. 20:07  

Tackar så mycket! Jag har inte hunnit kolla upp det du skrivit ännu, de senaste dagarna har varit väldigt fullbokade, men jag kommer att göra det med stort intresse då jag får tid!

Skicka en kommentar